Dərinin göbələk xəstəlikləri

Tinea Cruris (Qasıq göbələyi)

Tinea Cruris (Qasıq göbələyi və ya Epidermophytia İnguinale) -böyük büküşləri və onlara yaxın nahiyyələri zədələyici xassəli, dermatofıt qrupuna aid olan səthi göbələk xəstəliyidir.

Tinea Cruris (Qasıq göbələyi) dermatofitlərin yaratdığı bir infeksiya növüdür. Rütubətli və isti bölgələrdə, həddindən artıq tərləyən insanlarda, piylənmədən əziyyət çəkən insanlarda daha çox rast gəlinir. Qasıq nahiyəsində qızartı, qaşınma və səpgi şəklində ortaya çıxan sağlamlıq problemi olaraq təyin edilir. Yoluxucu ola biləcəyi üçün müalicə prosesi başa çatmamış paltar, dəsmal və s. paylaşılmamalıdır. Şəxsi əşyalardan istifadə edilməməlidir. Qasıq göbələyi birbaşa təmas yolu ilə yoluxucu olsa da, cinsi əlaqədən sonra partnyorlar arasında da keçə bilər. Ən çox kişilərdə müşahidə olunur. Qasıq nahiyəsində səpgi ilə başlayır və sonra ətrafa yayılan halqaya çevrilir. Birtərəfli ola bilər və ya hər iki qasıq bölgəsində baş verə bilər. Hətta daha da yayıla və ombalara qədər uzana bilər. Qabıqlanma ilə müşayiət olunur, Həmçinin su ilə dolu kiçik blisterlər və qaşınma ola bilər. Qasıq göbələklərinin əmələ gəldiyi nahiyənin tez-tez və sərt qaşınması qıcıqlanmaya səbəb olur. Qasıqda limfa düyünlərinin şişməsi tinea cruris (Qasıq göbələyi) əlamətləri arasındadır. Cinsi həyata da mənfi təsir edə bilən qasıq göbələyi, yaratdığı narahatlıq səbəbiylə ictimai həyata da mənfi təsir edə bilər. Qısa müddətdə sağalmaq üçün ən qısa müddətdə dəri xəstəlikləri üzrə ixtisaslaşmış mütəxəssis – dermatoloq həkim tərəfindən fiziki müayinə və müalicə aparılmalıdır.

Tinea Cruris (Qasıq göbələyi) kimlərə təsir edir?

Tinea Cruris (Qasıq göbələyi) hər iki cinsə təsir edir, kişilər üstünlük təşkil edir (3:1). Tinea Cruris (Qasıq göbələyi) bütün yaş qrupundan insanlara təsir etsə də, yeniyetmələrdə daha çox inkişaf edə bilər. Tinea Cruris xüsusilə isti rütubətli tropik iqlimlərdə geniş yayılmış bütün irqlərə təsir edə bilər.

Tinea Cruris (Qasıq göbələyi) infeksiyasının risk faktorları

Tinea Cruris (Qasıq göbələyi) üçün risk faktorlarına aşağıdakılar daxildir:

• Uzun müddət davam edən tinea pedis
  • Tinea cruris keçirmiş olması
  • Piylənmə
  • Həddindən artıq tərləmə (hiperhidroz)
  • Yerli steroid istifadəsi

Tinea Cruris (Qasıq göbələyi) infeksiyasının yaranma səbəbləri

Tinea Cruris (Qasıq göbələyi) infeksiyasının yaranmasına dermatofit göbələkləri, ən çox Trichophyton Rubrum və Epidermophyton Floccosum səbəb olur.

Tinea Cruris (Qasıq göbələyi) infeksiyasının qasıq nahiyəsinə yayılması adətən ayaqlardan (tinea pedis) və ya dırnaqlardan (tinea unguium) çirklənmiş dəsmal və ya yataq dəsmallarının cızılması və ya istifadəsi ilə baş verir.

Tinea Cruris (Qasıq göbələyi) infeksiyasının simptomları

Tinea Cruris (Qasıq göbələyi) infeksiyasının simptomları – l sm qədər ölçülü, dəqiq çevrəli, girdə, iltihablı çəhrayımtıl-qırmızı rəngdə ləkələr. Periferik artım və birləşərək büküşlərin sərhəddindən kənara çıxan iri ocaqlar əmələ gəlir; onlar qeyri-dəqiq konturlu, üzərində pulcuqlar, pustulalar, qovuqlar, qabıqlar, eroziyalar formalaşaraq nəzərə çarpacaq periferiyaya doğru şişkin yastıqlar halında olur. Prosess çapıq qoymadan izsiz nəticələnir. Subyektiv olaraq – yüngül qaşınma, göynəmə və ağrı mümkündür.

Tinea Cruris (Qasıq göbələyi) infeksiyası əsmər fərdlərin dərisində kəskin hiperpiqmentasiyaya səbəb olur.

Tinea Cruris (Qasıq göbələyi) infeksiyasının lokalizasiyası – qasıq, qoltuqaltı büküşlər, süd vəzilərinin altında və nadir hallarda başqa nahiyyələrdə.

Tinea Cruris (Qasıq göbələyi) infeksiyasının fəsadları

• Bakteriya və ya candida ilə maserasiya və ikincili infeksiya
  • İkinci dərəcəli ekskoriasiya, likenifikasiya və piqmentasiya
  • Yerli steroidlərin istifadəsi səbəbindən tinea inkognito

Tinea Cruris (Qasıq göbələyi) infeksiyasının diaqnozu

Tinea Cruris (Qasıq göbələyi) infeksiyasının diaqnozu üçün ilk addım bir dermatoloq tərəfindən fiziki müayinədir. Müayinə nəticələri ilə yanaşı xəstədən alınan məlumatlar da diaqnoz üçün çox əhəmiyyətlidir. Tinea Cruris (Qasıq göbələyi) infeksiyası klinik olaraq tipik axıntı kimi görünsə də, onlar insandan insana dəyişə bilər və heç bir səpgi əlamətləri görünməyə bilər. Tinea Cruris (Qasıq göbələyi) infeksiyası baş verdiyi nahiyədə müxtəlif infeksiyaların təkrarlanmasına səbəb ola bilər. Bu, tək bir göbələk infeksiyasını klinik olaraq ayırd etməyi çətinləşdirir. Şikayətlər oxşar ola biləcəyi üçün, diaqnoz üçün səpgidən götürülmüş nümunə mikroskop altında araşdırılır. Nəticələr əsasında dəri həkimi tinea cruris (Qasıq göbələyi) infeksiyasının qəti diaqnozunu qoyur.

Tinea Cruris (Qasıq göbələyi) infeksiyasının müalicəsi

Ümumi və profilaktik tədbirlər

• Ayaqlardan göbələklərin köçürülməməsi üçün yuyulduqdan sonra diqqətli dəsmal edin
  • Boş geyim
  • Hiperhidroz və ya piylənmə kimi risk faktorlarının müalicəsi
  • Hamamdan sonra yerli antibakterial toz

Xüsusi tədbirlər

• İmidazollar və ya terbinafin kimi topikal antifungal dərmanlar
  • Xüsusilə immunosupressiv pasiyentlərdə, məsələn, griseofulvin, terbinafin, itrakonazol, geniş və ya inadkar infeksiya üçün oral antifungal dərman preparatları
  • Tinea pedis və ya tinea unguium kimi digər yerlərdə tinea müalicəsi
  • Yüngül yerli steroid qaşınmanı azaltmaq üçün qısa müddətli istifadə edilə bilər, lakin monoterapiya və ya uzunmüddətli olaraq uyğun deyil.

Tinea Cruris 80-90% hallarda müvafiq müalicə ilə təmizlənir.